پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم تصریح کرد: بی شک تخریب بقیع به خصوص حرم مطهر ائمه مظلوم آن، لکه ننگ ابدی در تاریخچه شوم وهابیت است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با تسلیت فرارسیدن هشتم شوال، سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع  علیهم السلام به دست وهابیون ابراز داشت: وهابیت با این اقدام جنایتکارانه عملاً نشان داد که هیچ اعتقادی به اسلام ناب ندارد و مسلم است که در مسیر تحقق اهداف دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین گام برمی دارد.

رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه افزود: هر انسان آزاده و مسلمان حقیقت طلبی به روشنی درمی یابد که وهابیت فرقه ای جعلی است که با حمایت استکبار جهانی و به خصوص با توطئه انگلیس خبیث جهت تفرقه و اختلاف افکنی در بین مسلمین جهان به وجود آمده ، کما این که در طول این سال ها با جنایات خود به خصوص تخریب بقیع و دیگر اماکن مقدس ، چهره اسلام عزیز را در نزد بسیاری از غیرمسلمانان جهان مخدوش ساخته است.

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: امروز که سال ها از آن واقعه شوم تاریخی می گذرد، همچنان وهابیت و عمّال آن ها در پی انجام دستورات و خواسته های اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود هستند و در سال های اخیر نیز به وضوح مشاهده کردیم که در عراق و سوریه و دیگر نقاط ، گروه های تکفیری حامی این فرقه چه جنایات خسارت باری را پدید آورده اند.

وی تاکید کرد: وهابیون و گروه های تکفیری با برداشت‌های غلط و انحرافی که از باورهای توحیدی داشته و دارند، دست به جنایاتی چون تخریب بقیع زده اند با این ادعای کاملاً غلط که توسل به بزرگان دین شرک است و حال آن که اماکن مقدس به خصوص مزار مطهر حضرات معصومین(ع) ،بزرگترین نماد توحید و یکتاپرستی در دنیای کنونی است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha