شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اجلاس نوزدهم معاونین تهذیب استان ها

حوزه/ نوزدهمین اجلاسیه معاونان تهذیب حوزه های علمیه استان ها، به میزبانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شهر کرد، نوزدهمین اجلاسیه معاونان تهذیب  حوزه های علمیه استان ها با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرد، حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی و معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه، به میزبانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، از امروز در شهرکرد آغاز شد تا فردا ادامه خواهد داشت.

این اجلاسیه همچون سنوات گذشته که در فصول مختلف سال برگزار می شود، امسال نیز در اولین اجلاسیه با موضوع « بررسی جایگاه، اهمیت و شیوه های اجرای میثاق طلبگی 1 و 2 » با حضور مدیران معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه و معاونین تهذیب حوزه های علمیه استان در شهر کُرد آغاز به کار کرد.

«تبیین رویکرد تهذیبی نسبت به اساتید»، «تبیین راهکارهای ارتقاء سواد قرآنی مدارس» از جمله دیگر محورهای این اجلاسیه است.

لازم به ذکر است در این اجلاسیه، نشست های تخصصی متعددی با حضور مدیران بخش های مختلف معاونت تهذیب برگزار می شود و اختتامیه اجلاسیه نوزدهم عصر روز پنجشنبه 23 خردادماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد همتیان قائم مقام معاونت تهذیب و مدیر اداره اخلاق و تربیت حوزه های علمیه، همچنین جمعبندی و ارائه گزارش دبیر اجلاس به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha