پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 آستان مقدس علوی از افتتاح شبستان حضرت فاطمه زهرا(ع) خبر داد

حوزه/ آستان مقدس علوی از بازگشایی بخش بزرگی از پروژه شبستان حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) که شامل بخش زیارتی و عبادتی آن است و مساحت آن به ۳۲ هزار متر مربع می رسد، خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس علوی از بازگشایی بخش بزرگی از پروژه شبستان حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) که شامل بخش زیارتی و عبادتی آن است و مساحت آن به 32 هزار متر مربع می رسد، خبر داد.

محمد عبدالکریم مهندس این پروژه گفت: بخش زیارتی و عبادتی شبستان حضرت زهرا (س) که جزء بزرگترین بخش این پروژه است، مساحت آن به 32 هزار متر مربع و در چهار طبقه بوده و سه طبقه آن مخصوص زیارت و عبادت می باشد که در روز های آینده افتتاح می شود.

وی افزود: کار کاشی کاری دیوار ها و گلدسته های شبستان انجام گرفته و بخشی از آن بدون سقف است و این کار به خاطر مشرف بودن و نمایان بودن گنبد حرم مطهر حضت امیر المومنین (ع)  انجام گرفته است.

مهندس عبد الکریم تصریح کرد: بخش عبادتی و زیارتی شبستان 95 درصد پیشرفت و بخش های دیرگ به ترتیب کتابخانه 92 درصد، موزه 75 درصد، بخش اداری 80 درصد، مهمانسرا 80درصد، بخش بهداشتی 96 درصد پیشرفته داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha