پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حسینی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام ۵۴۰ مبلغ خواهر و برادر به مناطق مختلف استان در رمضان ۱۴۴۰ خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد، گفت: اعزام مبلغ و مبلغه از برنامه‌های شاخص سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در مناسبت‌های ملی و مذهبی به شمار می رود و در ماه رمضان با توجه به حضور مردم در مساجد، شب‌های قدر، ایام شهادت حضرت علی (ع)، میلاد امام حسن مجتبی(ع) و از جمله شب‌های و سحرهای پرفضیلت ماه مبارک رمضان بهترین فرصت را برای فعالیت‌های تبلیغی مبلغین مبلغات فراهم کرد.

وی ادامه داد: در این راستا و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درمجموع بیش از 540 مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان در قالب برنامه عملیات رمضان 1440 به نقاط مختلف استان اعزام‌شده‌اند که از این تعداد 331 نفر بومی و 211 غیربومی همان مناطق بوده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: از مجموع مبلغین و مبلغات بومی 217 نفر مبلغ و 114 نفر مبلغه بوده‌اند که شهرستان‌های یزد با 90 نفر، اردکان با 36 نفر و میبد با 26 نفر بیشترین اعزام مبلغین و مبلغات بومی را به خود اختصاص داده‌اند.

حسینی کوهستانی اضافه کرد: 208 مبلغ و سه نفر مبلغه هم در قالب طرح اعزام از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به نقاط مختلف استان اعزام و مبادرت به فعالیت فرهنگی و تبلیغی کرده‌اند.

وی، طرح تغزیه فکری و فرهنگی روحانیون مستقر و اعزامی را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: این طرح با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و از طریق ارسال جزوه، کتاب و فایل در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطر نشان کرد: حمایت از فعالیت‌های هیأت مذهبی با رویکرد برنامه‌های سحرگاهی در قالب مناجات خوانی، حمایت در برگزاری اعتکاف رمضانیه، برگزاری گردهمایی طلایه داران دیانت و سیاست ویژه روحانیون، برگزاری جلسات تبیینی با موضوع بیانیه گام دوم ویژه اقشار تأثیرگذار، برگزاری فعالیت‌های قرآنی چون طرح با قرآن در رمضان شامل جزء خوانی قرآن کریم به همراه پخش از شبکه تابان، مسابقه با قرآن در رمضان، برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم و... ازجمله فعالیت‌های شاخص این سازمان در رمضان 1440 بوده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha