جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 494713
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
دیدار شهردار قم با آیت‌الله مصباح یزدی

حوزه/ دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم با آیت‌الله مصباح یزدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،  دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با حضور در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی رئیس این موسسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار قم در این دیدار با تاکید بر اینکه سالیانه بیش از ۲۷۰ هکتار به فضای سبز شهر قم اضافه شده است، اظهار کرد: در قبال این کار باید آب و پساب پیش‌بینی شود و با هماهنگی‌هایی که در سطح استان است توانستیم ۴٫۵ میلیون مترمکعب در سال پساب را تخصیص بگیریم و منابع آب هم داریم؛ امسال نزولات آسمانی هم شرایط خوبی  را برای فضای سبز ایجاد کرده است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به آخرین وضعیت احداث پارک هزار هکتاری شهر قم افزود: این بوستان از میدان مفید تا کوه خضر و کوه دوبرادران ادامه دارد و می‌تواند در صورت تکمیل طی سالیان آینده تفرجگاه بسیار خوبی برای مردم قم باشد.

وی احداث باغ پرندگان، باغ موزه دفاع مقدس و دیگر امکانات ویژه تفریحی و گردشگری را در این محدوده دانست و افزود: توپوگرافی منطقه هم به گونه‌ای است که می‌تواند جذابیت‌های خاصی برای مردم ایجاد کند.

آیت‌الله مصباح یزدی نیز با بیان اینکه تمام شهرداری‌ها برای پاسخ‌دهی به نیازهای مردم دچار کمبودهایی هستند، افزود: کمبود بودجه، منابع مالی، مسائل اخلاقی، کمبود اعتماد عمومی و غیره در تمام شهرها وجود دارد اما در شهرداری‌های پس از انقلاب با تنوع ویژه‌ای که در فعالیت‌ها شکل گرفته باید شاهد اقداماتی متفاوت باشیم.

ایشان با اشاره به وظایفی که پس از انقلاب برای شهرداری‌ها ایجاد شده است، گفت: توقعات خصوصا از شهرداری قم که مرکز انقلاب است بسیار بیشتر است؛ پس از انقلاب وظیفه فرهنگی و دینی هم به وظایف شهرداری‌ها اضافه شده است و در قم باید ویژه به این مساله توجه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha