چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اهل سنت

شماری از مسئولان مجتمع آموزش عالی علوم و مطالعات اسلامی در سفر به سنندج، با طلاب و استادان اهل سنت این منطقه دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، شماری از مسئولان مجتمع آموزش عالی علوم و مطالعات اسلامی جامعه المصطفی، در سفر به سنندج، با طلاب و استادان اهل سنت این منطقه دیدار کردند.

در این سفر، که به منظور بررسی و رسیدگی به وضعیت طلاب و استادان اهل سنت برگزار گردید، مسئولان مجتمع عالی علوم و مطالعات اسلامی ضمن بازدید از مدرسه حضرت خدیجه(س)، دانشگاه مذاهب اسلامی، مرکز آموزشی مسجد قبا و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، با استادان و طلاب این مراکز گفت‌وگو کردند.

دیدار با «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ حسینی شاهرودی»، نماینده ولی فقیه، برگزاری نشست با «حجت‌الاسلام منتظری»، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، «ماموستا احمدپور»، معاون آموزش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و مسئولان مدرسه خواهران حضرت خدیجه(س)، از برنامه‌های این سفر بود.

اطلاع از وضعیت طلاب و استادان منطقه، رفع شبهات و ایجاد انگیزه و الفت با طلاب و استادان اهل سنت، رایزنی با مسئولان مراکز علمی و تقویت زمینه‌های همکاری و شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات موجود، از دست‌آوردهای این سفر به شمار می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha