جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیستان بلوچستان

حوزه/ مدیر نمایندگی آستان قدس در استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۶ هزار نفر از مردم شریف مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان طی یک سال گذشته توسط خادمیاران حوزه سلامت آستان مقدس امام رضا(ع) ویزیت رایگان شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سیستان و بلوچستان، به دنبال خدمت رسانی خادمیاران رضوی در استان های مختلف کشور و به منظور محرومیت زدایی و ارائه خدمات به ساکنان مناطق محروم کشور جمعی از خادمیاران حوزه سلامت در مناطق مورد نیاز استان سیستان و بلوچستان به هم وطنان خود خدمت رسانی کردند.

دادخدا خدایار مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در استان سیستان و بلوچستان گفت: 16 هزار و 840  نفر از اقشار محروم و نیازمند این استان در یک سال گذشته توسط خادمیاران سلامت امام رئووف(علیه السلام) ویزیت رایگان شدند.

وی افزود: از این تعداد،10 هزار و 845 نفر تحت معاینه و درمان قرار گرفته و به 5هزار و 995 نیازمند کمک دارویی ارائه شده است.

مدیر نمایندگی آستان قدس در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: اعزام 240 پزشک و پرستار در قالب تیم‌های امدادی پزشکی، بستری رایگان 100 نیازمند (که به صورت میانگین برای هر بیمار 2 میلیون تومان هزینه شده است) از جمله اقدامات خادمیاران کانون خادمیاری سلامت بوده است.

شایان ذکر است،  بیش از 3 هزار خادمیار رضوی در استان سیستان و بلوچستان ذیل پرچم امام مهربانی در حال ساماندهی برای خدمت رسانی به اقشار مختلف آن استان محروم و مرزی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha