چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام محمدباقر ولدان

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم با بیان این که شهیدان هادی؛ هادیان شجاعت، اسارت و مقاومت هستند، گفت: باید با الهام از نور شهدا زندگی خود را بیمه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام محمدباقر ولدان، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم در یادواره شهیدان ابراهیم هادی، محمد رضا شفیعی و ابراهیم عشریه با عنوان «شهیدان هادی» که با مردم ولایتمدار قم شامگاه چهارشنبه 22 خرداد 1398 همزمان با روز 8 شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در مصلای قدس قم برگزار شد، بیان داشت: امروز در محفلی قرار داریم که نه فقط یادواره شهیدان هادی بلکه یادواره هادیان شهید است، شهیدانی که هادی شجاعت، اسارت و مقاومت هستند.

وی شهید ابراهیم هادی را هادی شجاعت، شهید محمدرضا شفیعی را هادی اسارت و شهید ابراهیم عشریه را هادی مقاومت نامید و افزود: شهید ابراهیم هادی کسی بود که غیر از تقویت قوای ظاهری خود، شجاعانه بر نفس خود غلیه کرد و در میدان جهاد اکبر و اصغر توانست پیروز واقعی میدان باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم با بیان این که امروز دشمنان به دنبال تغییر در هویت اعتقادی و ایمانی ما هستند، ادامه داد: ما باید با توسل به شهدا و الگو گرفتن از راه این هادیان عزیز محکم و استوار راه خدا و اهل بیت(ع) را ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما با الهام گرفتن از پرتو نور شهدای شجاعت، اسارت و مقاومت و هدایت های رهبر معظم انقلاب گام دوم انقلاب اسلامی را با موفقیت خواهیم برداشت و دشمنان را همواره و همچون گذشته ناکام خواهیم گذاشت.

حجت الاسلام ولدان با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند: «شهدا امامزادگان عشق اند»، اظهار داشت: باید خود را در مسیر شهدا و محافل شهیدان بیمه کنیم و با الگو گرفتن از شهدا دین، انقلاب و کشور را پاسبانی کنیم.

گفتنی است: در این یادواره حسین کاجی و جواد تاجیک از راویان برجسته کشور نیز به روایتگری پرداختند و برنامه های متنوعی از جمله تقدیر از خانواده های شهدا، معرفی کتب، پخش کلیپ های ویژه شهیدان هادی و ... نیز برگزار شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha