جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور آیت الله اعرافی در منزل شهید قاسمی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور با حضور در منزل طلبه شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی، با خانواده این شهید روحانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه» در همدان، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، شب گذشته با حضور در منزل طلبه شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی، با خانواده این شهید روحانی دیدار و گفت و گو کرد.

وی با تبریک و تسلیت به خانواده شهید قاسمی، گفت: روحانیت بارها ثابت کرده است که در دفاع از آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی پیشرو بوده و در حوادث گوناگون در کنار ملت با تمام وجود حضور داشته است.

وی با تاکید بر این که مدیران حوزه باید در کنار خانواده شهید قاسمی حضور داشته باشند، خاطر نشان کرد: پس از شهادت این شهید عزیز خانواده ایشان نباید دغدغه ای در زمینه گذران زندگی داشته باشند، چرا که شهید قاسمی در راه انقلاب و اسلام جان خود را از دست داده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به روند تکمیل پرونده شهادت طلبه همدانی در بنیاد شهید، بیان داشت: حضرت آقا در سخنرانی خود نیز هنگامی که در مورد شهید قاسمی صحبت کردند، ایشان را با عنوان شهید یاد کردند.

وی با تشکر از تلاش های آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه استان همدان در رسیدگی به خانواده شهید قاسمی، بیان داشت: علاوه بر آیت الله موسوی، ما نیز برای رفع مشکلات در کنار شما خواهیم بود.

آیت الله اعرافی در پایان با اشاره به لزوم توجه به فرزندان شهید قاسمی، یادآور شد: باید روحیات فرزندان شهید، خصوصا فرزند کوچک ایشان که وابستگی زیادی به شهید داشتند مورد توجه ویژه قرار گیرد.

لازم به یادآوری است، در این دیدار آیت الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان، حجت الاسلام والمسلمین رجایی، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه کشور و تعدادی دیگر از مسئولان حوزوی حضور داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha