جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اوقات

حوزه/ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از فعالیت تبلیغی و همکاری مستمر ۲۰۰ مبلغ در پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان این استان خبر داد .

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد گفت: امسال اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با همکاری ۲۰۰ روحانی و سایر نهادهای مرتبط، برنامه های گسترده و متنوعی را برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی و تدارک دیده است .

وی با اشاره به اینکه برنامه های اوقات فراغت امسال با رویکرد اردوهای جهادی در قالب کلاس، اردویی و کارگاهی برای دانش آموزان برگزار خواهد شد، افزود: رویکرد اصلی برنامه های اوقات فراغت، اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود .

غلامی با اشاره به اینکه مبلغان با اجرای برنامه های فرهنگی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را برای نوجوانان تبیین و تشریح می کنند، بیان داشت: مبلغان تلاش خواهند کرد تا با اجرای برنامه های هدفمند و خلاق، اهداف، آرمان ها و دستاوردهای نظام را برای دانش آموزان تبیین و تشریح کنند .

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان اجرای برنامه های قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن، اجرای طرح شناسایی و آزمایش علمی دانش آموزان نخبه و مستعد در زمینه ها و رشته های گوناگون و اجرای برنامه های دینی و فرهنگی با هدف ایجاد روحیه امید و نشاط در مناطق سیل زده استان را از مهمترین برنامه های مبلغان در پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان اعلام کرد.

وی در پایان یادآور شد: پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان از اول تیر تا 15 شهریور ماه آماده ارائه خدمت به دانش آموزان دانش آموزان خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha