پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه/ تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین از برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه ای ویژه طلاب برادر و خواهر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین ضمن قدردانی از همکاری مدیریت حوزه استان در تولید برنامه های معارفی بویژه  برنامه سحرگاهان ایام ماه مبارک رمضان از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین، گفت: خوشبختانه امسال در این برنامه تعدادی از اساتید جوان حوزه علمیه قزوین برای کارشناسی برنامه در نظر گرفته شدند و ارتباط خوبی با مخاطبین برقرار کردند.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین در رابطه با برگزاری کلاسهای سواد رسانه ای برای طلاب حوزه علمیه برادران و خواهران، خاطرنشان کرد: به دلیل برگزاری امتحانات حوزه برادران نتوانستیم دوره های سواد رسانه ای را برگزار نماییم، ولی در حوزه خواهران این جلسات به خوبی برگزار شد و تا امروز 150 نفر از طلاب و اساتید خواهر در این طرح شرکت کرده اند.

وی اظهار کرد: امروز جنگ رسانه ای علیه ملت ایران به سرکردگی جبهه استکبار و با همراهی رژیم صهیونیستی در حال انجام است، لذا تجهیز طلاب به سواد رسانه ای جزء ضرورت های انکار ناپذیر است.

احمدی درباره جزئیات دوره های سواد رسانه ای طلاب، گفت: دوره های آموزشی در سه بخش کارشناس مذهبی، نویسندگی و اجرا  هر کدام در ده جلسه، توسط اساتید برجسته صدا و سیمای مرکز قزوین، تیرماه برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha