جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب عبد صالح

حوزه/ روایت هایی از سبک زندگی شهید مدافع حرم، عبدالصالح زارع بهنمیری از سوی مؤسسه فرهنگی مطاف عشق و با بازنویسی سید حمید مشتاقی نیا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ، کتاب «عبد صالح»، روایت هایی از سبک زندگی شهید مدافع حرم، عبدالصالح زارع بهنمیری از سوی مؤسسه فرهنگی مطاف عشق و با بازنویسی سید حمید مشتاقی نیا در دو هزار نسخه منتشر شد.

بر اساس این گزارش، «بهار (روایت هایی از کودکی، نوجوانی و جوانی)»، «نسیم (روایت هایی پیرامون ازدواج و خانواده)»، «پرنده (روایت هایی از لحظات حضور در پادگان)»، «آسمان (روایت هایی پیرامون اعزام به سوریه)»، «پرواز (روایت هایی پیرامون شهادت)» و «یادداشت ها، وصیت نامه» از جمله سرفصل های این کتاب می باشد.

در بخشی از مقدمه این کتاب به قلم سید حمید مشتاقی نیا آمده است:

عمر و فرصت و بضاعت همه ما محدود است. ناگفته ها درباره شهدا یکی دوتا نیست. کمترین وظیفه ما در ادای دین به این شهدا ثبت یاد و نام خاطره آنهاست. تعارف که نداریم. دست بجنبانید که مبادا شکوه ایثار، حماسه و ایمان این جوان نسل سومی سپاه خامنه ای در گرد و غبار رسانه های اغواگر به فراموشی سپرده و میراث خون شریفشان که همان فرهنگ ماندگار جهاد فی سبیل الله و اخلاص در عمل به تکلیف است به دست نسل های بعد نرسد. دست بجنبانید که وقت تنگ است.

یادآور می شود شیهد عبدالصالح زارع بهنمیری فرزند عبدالوهاب در 26/1/1364 به دنیا آمده و تحصیلات او کارشناسی حقوق دانشگاه علمی کابردی بابل بوده است.

این شهید عزیز در اسفندماه سال 1390 ازدواج کرده که تنها حاصل این ازدواج، محمد حسین بوده که در فروردین ماه 1394 به دنیا آمده است.

او در تاریخ 16/11/1394 مصادف با غروب جمعه، بیست و پنجم ماه ربیع الثانی در روستای رتیان در شمال حلب در کشور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمده و در گلزار شهدای شهر مقدس قم به خاک سپرده شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی صراف IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 0
    سلام عزیزان زحمت کش در این مسیر عشق چند روز پیش خاطراتش را تلوزیون دیدم عاشق مرامش شدم خوشا به حالش التماس دعا صراف از قم