سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شعارنویسی شهرک نشینان بر دیوار مسجد و منازل فلسطینیان در کرانه باختری

حوزه/ اسرائیلی ها روز پنج شنبه از شعارنویسی دیواری بر مسجدی در روستای عینابوس در کرانه باختری خبردادند. به یک درمانگاه و منزل مسکونی نیز حمله شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ، رسانه های خبری در فلسطین اشغالی از حمله شهرک نشینان صهیونیست به یک مسجد و شعارنویسی بر دیوار آن در روستایی در کرانه باختری خبر دادند. به علاوه لاستیک چرخ چهار اتومبیل پنچر شده و بر روی یکی از آن ها ستاره داوود به چشم می خورد.

سخنگوی پلیس اسرائیل روز پنج شنبه اعلام کرد، مهاجمین بر روی دیوار مسجدی در روستای عينابوس در کرانه باختری شعارنویسی کردند. به گفته یک محقق که برای سازمان حقوق بشر اسرائیلی کار می کند، همراه با مسجد شعارنویسی بر دیوار یک درمانگاه و خانه های مسکونی نیز پیدا شده است.

یشدین محقق این سازمان حقوق بشر گفت: در سال های اخیر، ماه شاهد حملات خشونت آمیز توسط اشخاص ناشناس علیه روستاهای فلسطینیان بوده ایم.

وی افزود: حمله کنندگان به مردم عادی فلسطین صدمه زده و روستاهای فلسطینیان در کرانه باختری را تهدید می کنند. و نهادهای قانونی اسرائیل نیز هیچ واکنشی در قبال این حملات از خودش نشان نمی دهد. حقیقت تلخی که باعث شده چنین حملاتی علیه مردم فلسطین تشدید شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha