جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گروه تبلیغی حامیان ولایت بابل

حوزه/ مدیر گروه جهادی-تبلیغی حامیان ولایت بابل، برنامه های تابستانی این گروه برای دانش آموزان پایه سوم تا نهم را اعلام کرد.

حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» به برنامه های گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت شهرستان بابل برای اوقات فراغت تابستان دانش آموزان اشاره کرد و گفت: این گروه جهادی با همکاری جدی اداره آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی بابل و همچنین همکاری سپاه، نیروی انتظامی و شهرداری و حمایت ائمه جمعه خصوصا استاد توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان و حجت الاسلام والمسلمین روحانی، امام جمعه بابل برنامه هایی را در طول این سه ماه خواهد داشت.

وی به برخی از این برنامه ها اشاره کرد و اظهار داشت: سه شنبه های مهدوی، یکی از این برنامه هاست که در کنار آن، ایستگاه مشاوره و پاسخگویی به سؤالات دینی با حضور روحانیون و متدینین در پارک های بابل خواهیم داشت.

مدیر گروه جهادی حامیان ولایت ابراز داشت: برگزاری نماز جماعت، برنامه های شاد، ایستگاه کودک و پاسخگویی به سؤالات دینی در پارک های بابل از دیگر برنامه های این گروه در شب های جمعه فصل تابستان می باشد.

نماینده طلاب و فضلای بابل خاطرنشان ساخت: همچنین راه اندازی ایستگاه های کودک و پاسخگویی به سؤالات مذهبی جزو برنامه های این گروه در روزهای جمعه مصلاهای بابل، گتاب، لاله آباد و امیرکلا خواهد بود.

حجت الاسلام حسین زاده تصریح کرد: برگزاری دوره های گفتمان دینی، مشاوره، تبلیغ چهره به چهره و آموزش آموزه های دینی و انسانی در مدارس آموزش و پرورش نیز از برنامه های این گروه جهادی در طول مدت تابستان می باشد.

وی بیان داشت: این گروه جهادی که رتبه های برتر کشوری و استانی را نیز در کارنامه خود دارد، برای دهمین سال متوالی با حضور 3 هزار دانش آموز، 80 روحانی و 50 پایگاه در تیر و مردادماه امسال با دانش آموزان به صورت چهره به چهره در مدارس، ورزشگاه، اردوها و برنامه های تفریحی-اردویی برنامه های ویژه ای خواهد داشت.

مدیر گروه جهادی حامیان ولایت اظهار داشت: از تمام والدینی که دانش آموز کلاس سوم تا کلاس نهم دبستان در شهرستان بابل دارند، تقاضا می کنیم در طرح تابستانی رایگان ما شرکت کرده و در روز دوشنبه، دهم تیرماه 1398 در همایش شاد فرهنگی و توجیه برنامه های تابستانی در مصلای بابل شرکت نمایند؛ همچنین جهت ثبت نام در طرح تبلیغی رایگان گروه جهادی حامیان ولایت فقط نام و نام خانوادگی و پایه تحصیلی دانش آموز محترم خود را به شماره 09122522938 یا 50001920 پیامک نموده و عضو کانال اطلاع رسانی برنامه ها به آدرس @haamiyanvelat98 شوند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha