چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ دبیرشورای عالی حوزه های علمیه کشور گفت: دین نباید در عرصه مهم سیاسی اجتماعی و انتخابات کنار گذاشته شود و باید به مسائل دینی و اخلاقی به صورت ویژه توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار با مردم شهرستان تنگستان اظهارداشت: اخلاق اسلامی در همه زمینه‌ها باید رعایت شود و در همه عرصه‌های زندگی و اجتماع شاهد این مهم باشیم.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: اصول اخلاق اسلامی باید در عرصه فضای مجازی بیش از سایر موارد رعایت شود.

وی به انتخابات دوم اسفندماه اشاره کرد و ادامه داد: دین نباید در عرصه مهم سیاسی اجتماعی انتخابات کنار گذاشته شود و باید به مسائل دینی و اخلاقی به صورت ویژه توجه شود.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات و مسائل اجتماعی و سیاسی کشور، تصریح کرد: اصول اخلاق اسلامی باید در عرصه فضای مجازی رعایت شود.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم انتخابات در افزایش اقتدار و عزت نظام در عرصه‌های گوناگون، اضافه کرد: دشمنان تلاش گسترده‌ای برای کاهش حضور و مشارکت مردم در انتخابات دارند و باید مراقب دسیسه‌های دشمنان باشیم.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با اشاره به روزهای مهم و رویدادهای تأثیرگذار تاریخ اسلام، بیان کرد: بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص)، غدیر خم و واقعه عاشورای حسینی از جمله این رویدادهای تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه ظهور امام زمان (عج) به عنوان چهارمین رویداد تأثیرگذار در ادامه رویدادهای قبلی است، افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورا و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha