پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی  در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: آستان قدس رضوی در شهرها و کشورهای مختلف دارای موقوفاتی است که نسبت به این موقوفات توجه لازم صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی که در قم برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده از سوی تولیت سابق آستان قدس رضوی بیان کردند: حجت الاسلام والمسلمین  رئیسی در زمان کوتاهی که برای خدمت در آستان قدس رضوی در اختیار داشت خدمات شایان توجهی را به سرانجام رساند.

 

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب دارای صفات بسیار بارز و بی نظیری هستند اضافه کرد: حضرتعالی در محضر مقام معظم رهبری تجارب ارزنده ای کسب کرده اید که باید این تجارب را در آستان قدس رضوی مورد استفاده قرار دهید.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم به موقوفات مربوط به آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفتند: آستان قدس رضوی در شهرها و کشورهای مختلف دارای موقوفاتی است که نسبت به این موقوفات توجه لازم صورت نگرفته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی نیز در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از برنامه های تدوین شده برای آستان قدس رضوی پرداخت و مهمترین شاخص درنظر گرفته شده برای فعالیت در این آستان مقدس را جلب رضایت زائران عنوان کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha