پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آرم مرکز مدیریت حوزه های علمیه

حوزه/ حوزه‌های علمیه از دستگاه های امنیتی ودیپلماسی کشور می خواهد با دقت وسرعت حرکات مرموزانه این روباه پیر و غرب زدگان مزدور وبا نفوذش در ایران را رصد نموده ومانع پیشرفت برنامه‌ها وفتنه های انگلیسی وسایر دول استعماری شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه»،متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مناسبت توطئه های اخیر سفارت انگلستان به این شرح است:

بسم الله الرحن الرحیم

ودَّ الَّذِينَ كَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِكُمْ وَأَمْتِعَتِكُمْ فَيَمِيلُونَ عَلَيْكُمْ مَيْلَةً وَاحِدَةً   نساء ﴿۱۰۲﴾

اشتباه این بود که آنهایی که اطلاعات داشتند و مسائل را می توانستند بفهمند، مردم را «از توطئه انگلیسی ها» مطلع نکردند.   امام خمینی (ره) (57/8/16 - نوفل لوشاتو)

علی رغم صلای رهبرفرزانه و هشدار نسبت به خطر دائم حکومت انگلیس که در 95/10/26 فرمودند:«انگلیسی ها همیشه منشاء و منبع تهدید وفساد وخطر و نکبت برای غرب آسیا بوده اند»؛ متاسفانه سفارت انگلیس توطئه های خویش را علیه هویت دینی و استقلال ملت مومن ایران ادامه می دهد.

این روباه پیر، به منظور دستیابی به اهداف پلیدش روزی ملکه خود را سیده معرفی می کند و روزی پارتی وجشن مختلط زن ومرد برپا می کند وروزی سرسفره افطارش با حرام، مسلمانان را دعوت می کنند و روزی برای ملکه محتضرش جشن تولد می گیرد .

امروز روحانیت و ملت مومن وانقلابی ایران بیدار است  ودیگر اجازه اجرای نقشه های شوم این شیاطین  را نخواهد داد ونخواهد گذاشت در کشورهای اسلامی  که خون شهیدانش هنوز تازه است حرکات ضد فرهنگی انجام گیرد .

حوزه‌های علمیه از دستگاه های امنیتی ودیپلماسی کشور می خواهد با دقت وسرعت حرکات مرموزانه این روباه پیر و غرب زدگان مزدور وبا نفوذش در ایران را رصد نموده  ومانع پیشرفت برنامه‌ها وفتنه های انگلیسی وسایر دول استعماری شود.

 مرکزمدیریت حوزه‌های علمیه

98/3/24

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha