جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شریفی

حوزه/ مسئول امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بوشهر گفت: خادمیاران رضوی برای انجام خدمت همچون کمک به خانواده نیازمندان در امورات زندگی، با آنان متصل می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از بوشهر، حجت الاسلام شریفی، امروز در دوره توجیهی مسئولین کانون های محله ای و کانون های موضوعی شهرستان دشتستان گفت: محل اتصال خدمت خادم به مخدوم کانون های محله ای است و مسئولین کانون ها طی دسترسی که مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی در سامانه خادمياران رضوی به آنها می‌دهد خادميارانی را که اعلام آمادگی خدمت کرده اند، رزرو می‌کنند.

مسئول امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بوشهر افزود: طی رزرو خدمتی، این خادم به مخدوم جهت انجام خدمت همچون کمک به خانواده نیازمندان در امورات زندگی متصل می شود.

حجت الاسلام شریفی گفت: قسمتی از اعلام آمادگی خدمت ها مربوط به عرصه های تخصصی است که سررابطین کانون های موضوعی در استان تایید آمادگی خدمت و ارزیابی خدمات صورت گرفته این دسته از خادمياران را در سامانه خادمياران رضوی انجام می‌دهندو این مهم نیازمند ارتباط مستمر سررابطین با رابطین کانون های موضوعی مربوط به خود در سطح شهرستان ها و همچنین ارتباط مداومشان با مسئولین مربوطه آستان قدس رضوی در مشهد مقدس است.

مسئول امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بوشهر با بیان اینکه کانون های تخصصی نقش مهمی در بکارگیری و فعال سازی خادمياران می‌تواند ایجاد کنند، گفت: از اول تیر ماه فعال شدن شیفت حرم مطهر منوط به فعالیت خادمياران و ثبت فعالیت و تایید آن در سامانه خادمياران رضوی است.

وی ادامه داد: بعد از اتصال خدمت خادم به مخدوم و انجام این مهم خادمیار با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه خادمياران رضوی و مراجعه به قسمت کارنامه خدمتی، خادمیار خدمت خود را و فعالیتی را که انجام داده است ثبت می کند.

حجت الاسلام شریفی گفت: ارزیابی و تایید این گزارش هم اگر عرصه تخصصی بوده مربوط به سررابطین کانون‌های موضوعی می‌شود که ارزیابی و تایید را انجام می دهند و اگر عرصه عمومی بوده است تایید و ارزیابی توسط رابطین محترم شهرستانی انجام می‌شود.

وی افزود: سر رابطین کانون های موضوعی و رابطین شهرستان جهت تایید و ارزیابی خدمت خادمیار به قسمت گزارش مصادیق خدمت مراجعه می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha