پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با تاکید بر استفاده از جوانان و میدان دادن به آنان، گفت: در این چهار دهه دشمنی های استکبار جهانی علیه ملت ایران ادامه یافته، اما ملت بصیر و هوشمند ایران در برابر دشمنان ایستاده و از مشکلات عبور خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در نشستی با مسئولین بسیج  پایگاه های مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب استان برگزار شد، گفت:  این کشور با رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری، ملت بصیر و آگاه و همیشه در صحنه بارها توانسته در برابر دشمنی های کینه توزانه آمریکا و انگلیس و نوکران آنان مانند عربستان، با اقتدار بایستد و از این پس هم این اه را ادامه می دهد.

وی، انسجام ملی را  شرط پیروزی دانست و افزود: امروز باید با همان روحیه ایثار و گذشت دوران دفاع مقدس پای کار باشیم و از مدیران جهادی، دلسوز، متعهد و متخصصی برای رفع مشکلات اقتصادی استفاده شود.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با تاکید بر استفاده از جوانان و میدان دادن به آنان، گفت: در این چهار دهه دشمنی های استکبار جهانی علیه ملت ایران ادامه یافته، اما ملت بصیر و هوشمند ایران در برابر دشمنان ایستاده و از مشکلات عبور خواهد کرد.

وی اظهار کرد: امروز باید به این نظام اسلامی افتخار کرد ، چرا که در بیرون از مرزها با دشمنان اسلام مقابله می کند و به قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha