پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید مسئولان بسیج رسانه قم از خبرگزاری ایکنای قم

حوزه/ در استان قم نیز بیش از ۳۰۰ نفر از فعالان رسانه ای عضو بسیج هستند که از این تعداد ۱۷۰نفر عضو سازمان بسیج رسانه اند و بقیه در مساجد و پایگاه ها و ... عضویت دارند؛ همچنین در حال حاضر ۳ کانون خبرنگاران، فعالان فضای‌ مجازی و مستندسازان در بسیج رسانه استان قم تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه»، مهدی تاجیک، مسئول بسیج رسانه استان قم و حسن صدرایی‌عارف، نماینده عالی خبرنگاران در بسیج رسانه امروز، ۲۵ خردادماه با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری ایکنای قم، بر لزوم همکاری‌ها و تعاملات بیشتر تأکید کردند.

در این بازدید، مهدی تاجیک بیان کرد: بسیج رسانه از سال ۹۲ تشکیل شد و در حال حاضر ۹ هزار نفر در کشور عضو بسیج رسانه‌ هستند.

وی افزود: در استان قم نیز بیش از ۳۰۰ نفر از فعالان رسانه ای عضو بسیج هستند که از این تعداد  ۱۷۰نفر عضو سازمان بسیج رسانه اند و بقیه در مساجد و پایگاه ها و ... عضویت دارند؛ همچنین در حال حاضر ۳ کانون خبرنگاران، فعالان فضای‌ مجازی و مستندسازان در بسیج رسانه استان قم تشکیل شده است.

مسئول بسیج رسانه استان قم بیان کرد: بسیج رسانه تنها مخصوص یک قشر و یک نگاه خاص نیست و در جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر نیز شاهد این موضوع بودیم که افراد با دیدگاه‌های متفاوت و رسانه‌های گوناگون حضور پررنگ داشتند.

در این جلسه، حسن صدرایی‌عارف رئیس مجمع بسیج رسانه استان قم اظهار کرد: رسانه صدای مردم است و بسیج نیز برآمده از دل مردم است و ترکیب این دو، اتفاقات مبارکی را رقم می‌زند که پیگیری ارزش‌های انقلاب اسلامی و مطالبات مردمی از بستر رسانه نمونه‌ای از آن است.

وی افزود: در سال جاری تمرکز فعالیت‌های بسیج رسانه، برگزاری جلسات دورهمی و همفکری مدیران رسانه‌ای استان قم است تا مدیران رسانه را با مدیران استان روبه‌رو کنیم تا همان فضای مطالبه گری مردمی ایجاد شود.

نماینده عالی خبرنگاران در بسیج رسانه ادامه داد: در سال گذشته بیشتر فعالیت‌ها معطوف به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر شد و شاهد آن بودیم که کیفیت برگزاری و تعداد آثار واصله این دوره از جشنواره، نسبت به سال‌های گذشته، رشد چشمگیری داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha