پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیامهای شما

. تمام پیام هایی که از طریق ارسال به ادمین خبرگزاری حوزه(در شبکه های اجتماعی) یا بخش «ارتباط با ما» در سایت حوزه نیوز و یا به صورت کامنت ذیل اخبار ارسال می کنید، مطالعه می شود و به تناوب، تعدادی از این پیام ها را منتشر می کنیم. از اینکه با رسانه رسمی حوزه همراهید، خرسندیم.

مخاطبان عزیز و گرامی، سلام.

همان طور که مستحضرید خبرگزاری «حوزه» ، علاوه بر راه اندازی کمپین در موضوعات مختلف و انتشار دیدگاه ها و مطالبات شما، به صورت دوره ای «پیام های شما» را در سایت و کانالهای حوزه نیوز در شبکه های اجتماعی منتشر می کند. تمام پیام هایی که از طریق ارسال به ادمین خبرگزاری حوزه(در شبکه های اجتماعی) یا بخش «ارتباط با ما» در سایت حوزه نیوز و یا به صورت کامنت ذیل اخبار ارسال می کنید، مطالعه می شود و به تناوب، تعدادی از این پیام ها را منتشر می کنیم. از اینکه با رسانه رسمی حوزه همراهید، خرسندیم.

 

🔹 سلام علیکم. خواهش دارم به اطلاع بزرگان و‌متولیان حوزه برسانید . شرایط اقتصادی برای ما طلبه ها از بحران هم عبور کرده است ولی با این حال لب به اعتراض و شکوه نگشوده ایم‌ و کماکان صورتمان را با سیلی سرخ نگه داشته ایم و به حداقل ها اکتفا کرده ایم ولی الان تهیه همین حداقل ها هم برایمان ناممکن شده است . شما را به خدا برای این طلبه های مظلوم ،کاری کنید.

 

🔹 درمورد سن پذیرش حوزه‌ها تحقیق لازمه که فعلا مطابق بینش دینی نیست. در دانشگاه ها  یک 80 ساله هم میتونه  وارد بشه.  بعضی مومنین با سن بالا دوست دارن وارد حوزه بشن اما اجازه داده نمیشه. حتی شهریه نمی خوان اما توانایی تبلیغ خوب دارن باید این موضوع مطرح بشه مثل بعضی معلمها و اساتید دانشگاه . زگهواره تا گور دانش بجوی . ممنون

 

🔹 سلام. باتوجه به اینکه حقوق کارمندان .کارگران...زیاد شده علما باتوجه به تورم درجامعه وافزایش مخارج زندگی برنامه ای برای افزایش شهریه طلاب دارند؟؟ زندگی طلاب با این وضعیت به سختی اداره میشه چه کسی به فکر طلاب هست؟

 

🔹 سلام و تشکر از مطالب مفید تون می خواستم بدانم چرا روحانیت و مراجع محترم نسبت به  بی حیایی و کشف حجاب بعضی خانمها اعتراض نمی‌کنند و اقدام اساسی انجام نمی‌دهند اگر جلوی این بی بندوباری گرفته نشه دیگه کاری از دست کسی بر نمی اید

 

🔹 سلام و تشکر از زحمات تون. چرا خبرگزاری حوزه مدام نقد سریالهای صداوسیما میکند!؟ فیلم برادر جان اولین و تنها ترین سریال سیما در مورد «رزق حلال» بود! تصویری که این فیلم از حق الناس و شهادت صادقانه به قرآن و اهمیت خانواده نشون داد کم نظیر بود! اگر ما خوبی های صداسیما را به رخ نکشیم هر روز افول میکند. لطفا نکات مثبت فیلم ها و سریال ها رو هم بگید❤

 

🔹 سلام علیکم ترو خدا به گوش مسئولین حوزه برسونید که مردم عادی ۵۰ ،۶۰ ملیون به راحتی وام میگیرن ، بعد ما طلبه های بدبخت میخوایم از دفتر تبلیغات یه وام ۳ ملیونی بگیریم ، حتی اقایون حاضر نیستن یه راهنمایی کنن. آخه من طلبه شهرستانی چه گناهی کردم که برای فهمیدن شرائط ضامن باید دو سه ساعت مسیر طی کنم برم اهواز تا سوال کنم. خب مگه چه سختی داره تمام شرایط ضامن و مدارک مورد نیاز رو تو سایت بزنن یا حداقل یه تلفن جواب بده.

 

🔹 سلام اخیرا سریالی با عنوان سال های دور از خانه از شبکه خانگی با مجوز پخش می شود که موضوعش سگ کوچک هست که در دست بازیگران موقع غذا خوردن است و براحتی لمس میکنند و در زندگی عادی خود واردش کرده اند حتی موقع غذا خوردن به طوری که انگار میخواهند با این کار عادی سازی استفاده از سگ و مشکل نجس بودن را از ذهن بچه تا جوان پاک کنند ؟ چرا وزارت ارشاد در این باره اقدامی نمی کند؟

 

🔹 حضرت آقا حفظه الله مدتی است به بعضی حرکات کجدار و مریز صدا و سیما عکس العمل منفی علنی نشان می دهند من جمله در دیدار با شاعران و... از سوی دیگر صداوسیما برنامه روشنی برای ترویج عفاف ندارد و گاه در مصاحبه های مردمی برعکس عمل می کند. به ذهن رسید برای رسیدن مطلب به گوش مسئولین صدا وسیما پویشی مناسب انتخاب و در فضای مجازی پر رنگ شود.

 

🔹 سلام علیکم... آقا شما که دستتون میرسه در فضای رسانه... خواهش میکنیم از خون شهدای روحانی راحت عبور نکنید... فضا سازی کنید..مظلومیت روحانیت رو معرفی کنید... اگه بشه یه پویش راه بیندازین که صدا و سیما بیشتر مستند از روحانیون بذاره. ممنون

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha