پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله فلاحتی-شهردار جدید رشت

حوزه/ امام جمعه رشت با اشاره به ۴ ویژگی یک مدیر موفق، گفت: یک مدیر خوب باید دارای دست پاک باشد، دارای چشم پاک باشد، بینش مدیریتی او بالا بوده و از فهم مدیریتی قوی برخوردار باشد و چهارم اینکه فاضل و عالم باشد زیرا هر فردی که در مسئولیتی می‌گمارند اگر نتواند عالمانه کار کند، موفق نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان، در دیدار با ناصر حاج محمدی شهردار جدید شهر رشت، با اشاره به ۴ ویژگی یک مدیر موفق، خاطرنشان کرد: یک مدیر خوب باید دارای دست پاک باشد، دارای چشم پاک باشد، بینش مدیریتی او بالا بوده و از فهم مدیریتی قوی برخوردار باشد و چهارم اینکه فاضل و عالم باشد زیرا هر فردی که در مسئولیتی می‌گمارند اگر نتواند عالمانه کار کند، موفق نیست.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه مدیری موفق است که بتواند افق‌ها را به خوبی ببیند، تصریح کرد: در عین حال یک مسئول باید بتواند نزدیک را خوب ببیند اما در ورای آن یک مدیر خوب مدیری است که از اراده قوی برخوردار باشد.
وی اراده قوی را سبب موفقیت یک مسئول دانست و بیان کرد: داشتن طرح و برنامه حائز اهمیت بوده، زیرا انسان موفق کسی است که طرح و برنامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: یک مسئول در صورتی موفق است که همیشه در حال نوآوری و در تدارک طرح جدیدی باشد و ضمن استفاده از مشاوران امین و متخصص و برنامه ریز، خود او نیز باید طراح و برنامه‌ریز باشد.

حجت الاسلام والمسلین فلاحتی توجه به ترافیک شهری، وضعیت کوچه‌ها، پسماند، رودخانه‌های شهر و آب‌بندان‌های کوچک شهر را در مدیریت شهری حائز اهمیت بسیار عنوان و تصریح کرد: دانستن اولویت‌ها در حوزه شهری بسیار مهم است.

رئیس شورای حوزه علمیه گیلان در پایان با اشاره به ضرورت بهره گیری از همکاری و همیاری افراد متفکر ، بیان کرد: استفاده از افراد هم فکر در مجموعه، چابک سازی سازمان شهرداری و تعامل داشتن با شورای شهر در رسیدن به هدف به شما کمک خواهد کرد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha