جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دکتر نیکنام

حوزه/ شهید حجت الاسلام خرسند یک دهه بی تکلف و بی ادعا در سنگر امامت جمعه شهرستان کازرون به جهاد فرهنگی پرداخت و سرانجام در شب قدر به جبران یک عمر خدمات صادقانه به مردم، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، دکتر محمد حسین نیکنام، عصر روز گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای موتلفه و یادبود شهید حجت الاسلام خرسند که در آستان مقدس امام زاده اسماعیل (ع) برگزار شد، گفت: امام جمعه شهید کازرون از مبارزان قدیمی و از جانبازان دوران دفاع مقدس بودند و همیشه مطیع منویات ولایت بودند وارتباط صمیمانه ای با مردم بخصوص نسل جوان داشتند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ادامه داد: هرچند فقدان شهید خرسند یک ثلمه است، اما رسیدن به مقام شهادت افتخاری برای روحانیت، خانواده ایشان و یارانش بویژه در موتلفه اسلامی است.

 نیکنام بیان کرد: شهید حجت الاسلام خرسند یک دهه بی تکلف و بی ادعا در سنگر امامت جمعه شهرستان کازرون به جهاد فرهنگی پرداخت و سرانجام در شب قدر به جبران یک عمر خدمات صادقانه به مردم، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی اظهار کرد: پیام های تسلیت پیام مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و دیگر شخصیت ها را نشانه اخلاصففداکاری، موفقیت و تلاش مستمر این روحانی شهید بود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha