شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تشییع پیکر طلبه جهادی در شهرستان دره شهر

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان ایلام در پیامی، از ابراز همدردی و حضور مردم و مسئولان در مراسم تشییع و ترحیم طلبه جهادگر حسین حسین زاده تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیریت حوزه علمیه استان ایلام با صدور پیامی، از ابراز همدردی و پیام های تسلیت مسئولان ارشد حوزوی، استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و حضور گسترده مردم و مسئولان استان ایلام در مراسم تشییع و ترحیم خادم‌الحسین(ع)، طلبه جهادگر حسین حسین زاده، تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: بدین وسیله از همه سروران معزز و گرامی  مدیر محترم حوزه های علمیه حضرت آیت الله اعرافی (دامت توفیقاته) ، حضرت حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده محترم ولی فقیه در استان ایلام، امام جمعه محترم شهرستان دره شهر، مدیر حوزه های علمیه خواهران، حوزه ها و روحانیت معزز و طلاب محترم استان ایلام، فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه دره شهر و نیروی انتظامی، بسیج دلاور، سردار پاکباز فرماندهی محترم هنگ مرزی استان خوزستان، معاون اجرایی قرارگاه امام حسین (ع)، خبرگزاری حوزه، صدا و سیما، اصحاب رسانه، نهادها و ارگان های انقلابی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، هیئات مذهبی، فرهنگیان، قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان ایلام، اساتید دانشگاه و اقشار مختلف مردم به ویژه مردم فهیم و ولایتمدار و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استان ایلام و استان های همجوار و بالاخص مردم شهید پرور شهرستان دره شهر که با قدوم پرمهر خود و ارسال پیام‌های تسلیت و شرکت در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم ذاکر اهل بیت(ع)، خادم اباعبدالله الحسین (ع)، طلبه جهادگر و اخلاقی  حسین حسین زاده  اظهار همدردی فرموده متواضعانه تقدیر و تشکر می‌نماییم.

 از همه بزرگوارانی که در طول برگزاری این مراسم برای آنها زحمتی ایجاد شده پوزش طلبیده و از درگاه ایزد منان برای همگان سلامت و سعادت، مسئلت داریم.

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام

 

گفتنی است؛

حسین حسین زاده از طلاب پایه پنجم حوزه علمیه ایلام، که برای خاموش کردن آتش مزارع گندم به یاری کشاورزان روستای عباس آباد شهرستان دره شهر رفته بود، دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی گذشت.

http://hawzahnews.com/detail/News/494913

 

پیکر این طلبه جهادی، روز شنبه ۲۵ خردادماه، با حضور مسئولان حوزوی، استانی و محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، اساتید، طلاب و اقشار مختلف مردم، در شهرستان دره شهر تشییع و در زادگاهش روستای عباس آباد به خاک سپرده شد.

http://hawzahnews.com/detail/News/494940

 

گزارش تصویری تشییع و تدفین

http://hawzahnews.com/detail/Photo/494988#ad-image-0

 

آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های خواهران کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام و جمعی دیگر از مسئولان، با صدور پیام های جداگانه ای، درگذشت مرحوم حسین زاده را تسلیت گفتند.

http://hawzahnews.com/detail/News/494930  

http://hawzahnews.com/detail/News/495121

http://hawzahnews.com/detail/News/495067

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha