جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 495187
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
مسابقات قرآن

حوزه/ حافظ ۱۰ جزء قرآن کریم، شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم گفت: مسابقات در سطح خوبی بود و از جهات مختلف از جمله مکان برگزاری، زمان و استفاده از داوران در وضعیت مناسبی قرارداشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، فاطمه بهزادنژاد شرکت‌کننده رشته حفظ ۱۰ جزء در مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات اوقاف قم گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزارشد، در مجموع مسابقات قرآنی در کشور، برنامه‌ریزی شده و در بهترین حالت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: استفاده از داوران بزرگ در این مسابقات باعث شده تا شرکت‌کنندگان رضایت کافی از این سری مسابقات داشته باشند، مکان برگزاری مسابقات هم به خوبی انتخاب شده بود و دسترسی به اینجا به راحتی انجام می‌شود.

بهزادنژاد تصریح کرد: من برای ششمین مرتبه در این مسابقات شرکت می‌کردم و معتقدم که سطح شرکت‌کنندگان به خصوص در صوت و لحن خیلی بهتر از سال‌های گذشته است.

همچنین لیلا نوراللهی، مسئول اجرایی مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در بخش بانوان گفت: مسابقات در رشته‌های حفظ (۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل)، قرائت تحقیق و ترتیل و دعاخوانی در دو سالن و در محل امامزاده ابراهیم (ع) برگزار گردید.

وی تصریح کرد: سطح این مسابقات از سطح مسابقات شهرستانی(که این مرحله تا سال قبل وجود داشت) بالاتر و از استانی پایین‌تر است، همچنین داوران در این مرحله بالاتراز سطح شهرستانی هستند در حال حاضر مسابقات در مرحله مقدماتی قرار دارد و بعد از آن مرحله استانی در تیرماه و بعد هم مرحله کشوری برگزار می‌شود.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha