جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ همایش مشترک مدیران حوزه‌ و مسئولان بسیج طلاب و روحانیون ـ حجت الاسلام والمسلمین محمود ملکدار

حوزه/ در رابطه با شهدا و ایثارگران حوزوی در حوزه فعالیت خوبی شده که از جمله آن راه اندازی تشکل های برای جهاد گران و ایثارگران و راه اندازی مجمع شاهد وایثار گران و فرزندان و رزمندان دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ملک دار در دیدار اعضای هیئت مدیره سه مجمع فرزندان شاهد، مجمع روحانیون جانباز، مجمع طلاب و روحانیون آزاده  با آیت ا لله اعرافی که در دفتر مدیر حوزه های علمیه، در قم برگزار شد، با تشریح نحوه شکل گیری مجامع فرزندان شاهد، روحانیون جانباز و آزاده، گفت: یکی از راهبردهای حوزه علمیه، فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است و این مسئله مورد تأکید رهبر انقلاب است.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه بیان داشت: در این سالها در رابطه با شهدا و ایثارگران حوزوی در حوزه فعالیت خوبی شده که از جمله آن راه اندازی تشکل هایی برای جهاد گران و ایثارگران و راه اندازی مجمع شاهد وایثار گران و فرزندان و رزمندان دفاع مقدس است.

وی افزود: در این رابطه مجمع فرزندان شهدا، جانباز و آزادگان راه اندازی و فعالیت های آن هم آغاز شده است. امید است  شاهد اتفاقات خوبی در رابطه با ایثارگران و خانواده آنها باشیم.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha