جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نه به معامله قرن

حوزه/ جمعيت الوفاق بحرین اعلام کرد با نزدیک شدن به موعد برگزاری نشست "معامله قرن" در بحرین، نشستی عمومی را تحت عنوان "حق حاکمیت برای صلح و رفاه" برگزار خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعيت الوفاق بحرین اعلام کرد با نزدیک شدن به موعد برگزاری نشست معامله قرن در بحرین که در راستای حمایت از صهیونیست ها و آماده سازی برای معامله قرن است، نشستی عمومی را تحت عنوان "حق حاکمیت برای صلح و رفاه" برگزار خواهد کرد.

این نشست که طرف های فلسطینی و عربی در آن مشارکت خواهند داشت برای اعلام مخالفت فلسطینی، عربی و بحرینی با پروژه های متمایل به صهیونیست ها و معامله کننده قضیه فلسطین که آخرین آنها پروژه معامله قرن است انجام می شود.

نشست مذکور به علت دشواری برگزاری آن در منامه بحرین، در تاریخ ۲۲ ژوئن در بیروت آغاز به کار خواهد کرد؛ چرا که بحرین تمامی نیروهای امنیتی، نظامی و اطلاعاتی خود را به خدمت پروژه صهیونیستی درآورده و از آن از طریق میزبانی اولین گام معامله قرن حمایت می نماید و تمامی آراء مخالف را سركوب كرده و دهان را بسته است.

بحرین در آخرین روزهای ماه ژوئن نشست و کارگاهی را جهت آماده سازی برای معامله قرن میزبانی خواهد کرد که صهیونیست ها در آن حضور خواهند داشت. همچنین حکومت فلسطین و تمامی نیروها، جریان ها و حرکت های فلسطینی آن را تحریم نموده و به مقابله با آن دعوت نموده اند که با موضع گیری شرافتمندانه و وسیع جمعی از کشورها از جمله کویت، عمان، مراکش، لبنان، تونس، الجزائر، سوریه و عراق همراه شده و پیش بینی می شود کشورهای عربی دیگری نیز در روزهای آینده اعلام موضع کرده و این نشست را تحریم نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha