جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کمیته امداد

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: طی ۸۰ روز نخست امسال ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان درآمد داشته که این آمار نسبت به همین دوره در سال گذشته ۹۵ درصد افزایش داشته و نشان از افزایش اعتماد مردم به کمیته امداد است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اکبر میرشکار  امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با اشاره به اینکه طی ۸۰ روز نخست سال جاری، مردم استان قم دو میلیارد و ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده‌اند، اظهار کرد: این آمار طی این دوره نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ویژه طرح اکرام طی ماه مبارک رمضان جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: امسال در ماه مبارک رمضان هزار و ۶۰۰ نفر از یتیمان و محسنین دارای حامی شده‌اند و طی دو ماه نخست سال ماهیانه ۳۵۰ هزار تومان برای یتیم‌ها و محسنین پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم از کمک سه میلیارد و ۳۶۰ میلیارد تومانی مردم قم به سیل‌زدگان یاد کرد و گفت: با استفاده از این مشارکت‌ها و حمایت‌های کمیته امداد کشور۱۸۵ واحد جدید در چگینی ساخته و ۱۰۰ واحد نیز در این منطقه بازسازی می‌شود.

وی ادامه داد: مردم استان قم در ۲۱ ماه مبارک رمضان بیش از ۶۰۰ میلیون تومان برای عموم نیازمندان و ۱۵۰ میلیون تومان برای سوژه‌های خاص به کمیته امداد پرداخت کرده‌اند.

میرشکار با بیان اینکه امسال چهار هزار و ۲۰۰ نفر توسط خیرین به رستوران‌ها دعوت شده‌اند، تصریح کرد: در عید فطر ۴۸۷ میلیون تومان فطریه و ۵۳ میلیون تومان کفارات جمع‌آوری و عصر روز عید این مبلغ در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: طی ۸۰ روز نخست امسال ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان درآمد داشته که این آمار نسبت به همین دوره در سال گذشته ۹۵ درصد افزایش داشته و نشان از افزایش اعتماد مردم به کمیته امداد است، میزان اعتباراتی استانی نیز دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که در قالب خدمات به نیازمندان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم یادآور شد: طی ۶۳ روز کاری امسال سه هزار و ۷۲۰ نفر مراجعات غیر مددجویی در کمیته امداد داشته و ۱۲ هزار نفر از مددجویان نیز درخواست کمک داشته‌اند که برای آن‌ها خدماتی داشته‌ایم و ۶۵۰ میلیون تومان در این موارد به این افراد کمک کرده‌ایم که بخشی از کمک‌ها ارائه ۱۱۹ مورد جهیزیه و ۸۷۸ مورد تسهیلات با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha