پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 495225
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه مهارتهای پژوهشی با شرکت طلابی از ۱۳ مدرسه علمیه استان خبر داد .

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه کارگاه پژوهش، تیرماه برای 80 نفر از طلاب سطح 1 تا 3 حوزه برگزار خواهد شد، گفت: کارگاه مهارت های پژوهشی در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه کارگاه مهارت های پژوهشی با حضور اساتید داخل و خارج استان با هدف ارتقاء مهارت های طلاب برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: در این کارگاه روش های مقاله نویسی، پایان نامه نویسی، اصول تنظیم نشریات حوزوی، دوره آشنایی با اصول کتابخانه های مدارس علمیه و راهنمایی برای پژوهش طلاب برگزار خواهد شد .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان یادآور شد: طلاب پس از فراگیری اصول پژوهشی و دریافت گواهینامه این دوره می توانند برای سایر طلاب کارگاه های پژوهشی برگزار کنند .

حجت الاسلام پنام با اشاره به لزوم شناسایی طلاب اهل قلم و مستعد در زمینه تحقیق و پژوهش، گفت: طلاب اهل قلم باید به عنوان سفیران پژوهش، آموزش های اصولی  کاربردی را فرا گیرند تا شاهد رونق و شکوفایی تحقیق و پژوهش در حوزه های علمیه باشیم .

وی در پایان با بیان اینکه خروجی حوزه های علمیه باید به تحقیق و پژوهش منجر شود خاطر نشان کرد:اساتید مدارس علمیه نیز باید با دقت لازم و سعه صدر در امر تحقیق و پژوهش طلاب را یاری کنند تا طلاب بتوانند در خلق آثار پژوهشی فاخر و کاربردی قدم بردارند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha