پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
توسلی

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امورخیریه کاشان از راهیابی ۴۵ نفر از نخبگان قرآنی کاشان به مرحله استانی چهل و دومین مسابقات بین المللی قرآن کریم خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام اصغر توسلی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر  گفت: در رشته حفظ کل قرآن کریم محسن محمدی سده و از بین خانم ها معصومه گودرزی رتبه اول، فهیمه نمازی و زهرا غلامی مشترکا دوم و حمیده صدف رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

وی، با بیان اینکه در رشته حفظ ۲۰جزء سیدمهدی بنی هاشمی رتبه اول، مسعود غفاری فینی رتبه دوم و حافظ روشندل حسین بخشی رتبه سوم را به دست آوردند، افزود: از بین خانم ها ام النبین جلوداریان رتبه اول، رقیه مومنی رتبه دوم و زینب پارسا و فاطمه صادق مفرد مشترکا سوم شدند.

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه کاشان با اشاره به اینکه در رشته حفظ ۱۰جزء رتبه اول محمدحسن محمدی، رتبه دوم قاری روشندل  امیرحسین جهین و رتبه سوم حسین شاه فضل و از بین خانم ها فاطمه اشنوئی رتبه اول،  مریم اسماعیلی رتبه دوم و مرضیه تجلیان رتبه سوم را از آن خود کردند، یاد آورشد: در رشته حفظ ۵جزء حافظ روشندل علی رحیم زاده رتبه اول، حسین عربی رتبه دوم و عبدالرضا غفارزاده رتبه سوم را کسب کردند.

 حجت الاسلام  توسلی با بیان اینکه خانم ها مریم حاجی قدیری رتبه اول، سمیه ستاره رتبه دوم و خانم زینب باغی رتبه سوم را در رشته حفظ ۵جزء از آن خود کردند، خاطرنشان کرد: در رشته قرائت علی اصغر قدیری مفرد، حمیدرضا اسماعیلیان و محمدجواد عطایی فر رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند. خانم ها فاطمه مسعودی نیا، ملیحه علی اکبری و فاطمه سادات حسینی نیز رتبه اول تا سوم بانوان را در این رشته به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه در رشته قرائت ترتیل صادق کرباسی، مهدی باریکرسفی و محمدجواد مشکین مو به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند، افزود: خانم ها مهدیه حلاجی، محبوبه ساتر و زینب عباسی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه کاشان در پایان گفت: در رشته اذان آقای حسین ایوبی ، مهدی مطهری تبار و محمدجواد محققی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha