جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست‌وزیر ژاپن

حوزه/ ۲۱۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مواضع مقتدرانه مقام معظم رهبری در ملاقات با نخست وزیر ژاپن حمایت کردند و از مسئولان خواستند در این مسیر گام بدارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در نشست علنی نوبت امروز (سه شنبه، 28 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه 210 نفر از نمایندگان مجلس درخصوص حمایت از مواضع رهبر انقلاب در ملاقات با نخست وزیر ژاپن به شرح ذیل قرائت شد:

بسمه تعالی

مواضع مقتدرانه مقام معظم رهبری در ملاقات با نخست وزیر ژاپن تجلی کامل از اصول راهبردی عزت، حکمت و مصلحت بود. بی‌شک تاثیر ملاقات نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری موجب شد تا مخالفین آرامش و امنیت منطقه اقدام به آتش کشیدن کشتی‌های نفتی در دریای عمان نمایند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این حادثه مشکوک، با اعلام و اعلان حمایت خود از اقدام رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه مسئولین و مدیران می‌خواهیم با قطع امید از بیگانه و با تکیه به خدای بزرگ و توجه به ظرفیت‌های داخلی به جنگ مشکلات کشور رفته و مهم‌ترین مشکل این روزها یعنی معیشت مردم را چاره کنند و آمادگی خویش را برای ایفای وظیفه در این راستا اعلام می‌داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha