پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 مدیریت حوزه علمیه استان تهران

حوزه/ در پی اقدام توهین آمیز و غیراخلاقی روزنامه همدلی نسبت به امام جمعه موقت تهران، مدیریت حوزه علمیه استان تهران این اقدام را به شدت محکوم کرد و خواستار برخورد قاطع وزارت ارشاد و کمیسیون مطبوعات با این روزنامه هتاک شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از تهران، در پی اقدام توهین آمیز و غیراخلاقی روزنامه همدلی در شماره ۱۱۷۵ خود به آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، مدیریت حوزه علمیه استان تهران این اقدام را به شدت محکوم کرد و خواستار برخورد قاطع وزارت ارشاد و کمیسیون مطبوعات با این روزنامه هتاک شد.

در بیانیه مدیریت حوزه علمیه استان تهران آمده است:

«توهین در روزنامه ای که با دریافت مبالغ قابل توجهی یارانه و ارتزاق از بیت المال نسبت به استاد سطح عالی حوزه و عضو محترم شورای عالی و جامعه مدرسین حوزه و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه انقلابی تهران، شرم آور و همصدایی با دشمنان انقلاب و مردم عزیز است که همواره از مواضع صریح وشفاف و روشنگری به موقع این عالم انقلابی و از اینکه روحانیت صدای مردم می باشد، عصبانی هستند، اما وزیر فرهنگ و ارشاد که خود از خاندان علم و روحانیت هستند انتظار می رود که با برخورد به موقع و مناسب جلوی این هنجارشکنی های هدفمند نسبت به روحانیت را بگیرند».

روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه استان تهران

 

گفتنی است، روزنامه همدلی، روز گذشته ۲۶ خرداد، در صفحه نخست خود با انتشار عکسی و انتخاب تیتر مغرضانه ای، به آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران توهین کرده بود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • از شاگردان جناب استاد خاتمی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
    0 0
    اگر محکومیت مدیریت حوزه علمیه استان تهران نبود، ظاهراً یک عذرخواهی لفظی هم از سوی مدیر مسئول آن روزنامه درکار نبود، ارشاد و ارشادیان و کمیسیون مطبوعات کجاهستن؟؟؟!!!! کارهای مهمتری دارند، وقت نمی کنند!!!!!