جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد مرسی

حوزه/ جریان جوانان جماعت اخوان المسلمین عبد الفتاح السیسی را به قتل محمد مرسی متهم کرده و گفت: محمد مرسی شش سال بعد از کودتای نظامی و محاکمه وی به اتهام واهی درگذشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جریان جوانان جماعت اخوان المسلمین عبد الفتاح السیسی را به قتل محمد مرسی متهم کرده و تاکید کرد: محمد مرسی شش سال بعد از کودتای نظامی و محاکمه وی به اتهام واهی درگذشت.

این جریان افزود: فرمانده کودتای نظامی و یاران وی عمداً محمد مرسی را در داخل زندان به مرگ تدریجی کشتند و او را از دارو و درمان و ملاقات خانواده و وکیل محروم کردند.

جوانان اخوان المسلمین تصریح کردند: السیسی رئیس جمهور قانونی مصر را در داخل زندان ترور کرده، لذا جماعت اخوان المسلمین السیسی و رژیم او مسئول جنایی و سیاسی قتل مرسی هستند.

جوانان جماعت اخوان خواستار ارائه گزارش پزشکی از کمیته بین المللی و تشکیل کمیته مستقل برای تحقیق در خصوص اسباب مرگ مرسی شد و از مصری ها خواست در مقابل سفارت ها و کنسولگری های مصری قتل مرسی را محکوم کرده و خواستار تحقیق بین المللی شوند.

جوانان تاکید کردند: طرح السیسی و یاران آن در قتل رهبران انقلاب منجر به نابودی انقلاب در جان ملت نخواهد شد و انقلاب ما تا تا نابودی حکومت نظامی در مصر ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha