جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ذب

حوزه/ وزیر ارشاد گفت: ایجاد هم‌افزایی میان شرکت‌ها و تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی اصلی‌ترین هدف نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،سید عباس صالحی عصر سه‌شنبه در حاشیه افتتاح «دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال» در جمع خبرنگاران به اهمیت شهر قم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: قم پایگاه دین و نظام است و همانند گام اول انقلاب که حوزه علمیه و شهر قم به‌عنوان نقطه تأسیس انقلاب بودند می‌توانند همین نقش را در گام دوم انقلاب با توجه به زیست‌بوم جدید ناشی از فضای مجازی داشته باشند.

وی دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: توجه به کسب‌وکارهای فرهنگی ازجمله ویژگی‌های مهم این نمایشگاه است و یکی از اهداف اصلی آن نیز ایجاد ارتباط میان تولید محتوای فرهنگی با حوزه‌های اقتصادی و کسب‌وکار در فضای مجازی است.

صالحی هم‌افزایی را یکی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و گفت: این نمایشگاه به دنبال ایجاد هم‌افزایی میان شرکت‌ها و تولیدکنندگان بزرگ محتوا در فضای مجازی است و فرصتی را فراهم کرده است تا فعالان حوزه فضای مجازی کشور با ایجاد هم‌افزایی منجر به تولید محتوای مشترک شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان این‌که اولین بار است که این نمایشگاه در خارج از تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: استان قم ظرفیت عظیمی درزمینهٔ ای فرهنگی و دینی دارد و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند زمینه شکوفایی این ظرفیت‌ها را در فضای مجازی به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره‌گیری از ظرفیت‌های تمام استان‌های کشور می‌باشد و در همین راستا امسال قم میزبان این نمایشگاه ملی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha