جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید اساتید و مربیان قرآنی نیروهای مسلح از مرکز تحقیقات کامپیوتری نور

حوزه/ جمعی از اساتید و مربیان قرآنی نیروهای مسلح، با حضور در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) از نزدیک با محصولات و خدمات نور آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جمعی از اساتید و مربیان قرآنی نیروهای مسلح، با حضور در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور)، از نزدیک با محصولات و خدمات نور آشنا شدند.

حجت الاسلام سید احمد الحسینی، مدیر اداره ارتباطات نور در این بازدید ضمن معرفی دستاوردهای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) به معرفی محصولات نور در موضوعات مختلف از جمله موضوعات قرآنی پرداخت و نرم‌افزار ارزشمند جامع تفاسیر نور را به صورت اختصاصی برای بازدیدکنندگان معرفی کرد.

وی به منابع پژوهشی نرم‌افزار جامع تفاسیر نور اشاره کرد و گفت: این نرم‌افزار با ارائه گنجینه‌ای مشتمل بر ۲۴۱۳ جلد کتاب از تفاسیر، ترجمه‌ها، فرهنگ‌نامه‌ها و ... کامل ترین دانشنامه قرآنی است.

مدیر اداره ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) در ادامه به معرفی جدیدترین پایگاه قرآنی مرکز نور پرداخت و افزود: پایگاه جامع قرآنی با ارائه متن قرآن مجید با فهرست‌های گوناگون، ترجمه قرآن به اکثر زبان‌های خارجی، تفاسیر قرآن به زبان فارسی و عربی، دسته‌بندی احادیث تفسیری از تفاسیر روایی شیعی، اعراب قرآن، فرهنگ موضوعی قرآن، اعلام قرآن، سوره‌‌نامه، آیات مرتبط، آیات مشابه لفظی و ارائه تلاوت قرآن توسط قاریان مشهور جهان اسلام، بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام به شمار می‌رود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha