جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زهرا رضایی

حوزه/ رئیس جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان بوشهر از تدوین طرح آموزش قبل از ازدواج و ارائه به استانداری برای تأمین منابع مالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، زهرا رضایی، امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نقش موثری در ارتقای  سطح آموزش دینی و مذهبی جامعه و رفع معضلات فرهنگی ایفا می‌کند.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان بوشهر اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با ظرفیت خوبی که از نظر نیرو و امکانات و همچنین ارتباط خوبی با مردم دارد می‌تواند برنامه‌ریزی بهتری را جهت رفع معضلات فرهنگی جامعه داشته و به ارتقاء سطح آموزش جامعه از نظر دینی و مذهبی کمک شایسته‌ا‌ی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح فعالیت های این مجموعه گفت: تهیه طرحی در خصوص آموزش قبل از ازدواج و ارائه به اداره کل امور اجتماعی استانداری برای تخصیص اعتبار و اجرا و همچنین تهیه طرحی در خصوص ضرورت آموزش بانوان و جوانان در راستای آسیب‌های اجتماعی اهم فعالیت های انجام شده در جمعیت بانوان فرهیخته تبلیغات اسلامی بوشهر بوده است.

رضایی همچنین ارتباط با مدارس و آموزش دختران جوان در مسائل مختلف، برگزاری همایش فاطمیون انقلابی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت اعضای جمعیت در خصوص آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، مسائل فرهنگی و اجتماعی با کمک بسیج استان و نیروی انتظامی و برقراری اردوی تفریحی برای اعضای جمعیت به مناسبت هفته زن را از دیگر فعالیت های این مجموعه برشمرد.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان بوشهر بیان داشت: از سازمان تبلیغات اسلامی انتظار داریم که  زمینه حضور جمعیت در محلات و اماکن فرهنگی و آموزشی و دانشگاهی را فراهم نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha