شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بانوی آمر به معروف گیلانی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران گیلان در واکنش به هتاکی علیه بانوی آمر به معروف، تاکید کرد: مسئولان شجاعت اقدام انقلابی را در راستای پاسداشت ارزش‌های دینی که ثمره خون هزاران شهید است، داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت؛ مدیریت حوزه علمیه خواهران گیلان در واکنش به اقدام دلخراش هتاکی به بانوی محجبه و آمر به معروف گیلانی بیانیه ای منتشر نموده که متن آن به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
یومنون باللّه و الیوم الاخر یأمرون بالمعروف و ینهون عن المنکر    (بقره/ 114)
(مومنان) کسانی ‌اند که به خدا و روز جزا ایمان دارند و امر به معروف   و نهی از منکر می کنند.
 
با سلام و صلوات بر  سدره المنتهای عفت و  معنا‌بخش طهارت، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

ارزش‌‌های هر جامعه، هوّیت و شناسه  آن است  که هر گاه  در معرض خطر و آسیب قرار گیرد، بی تردید بر آحاد آن جامعه فرض است در دفاع از هویت خویش به پا خیزند .

به گواهی تاریخ و وجدان‌های بیدار  عفاف،   بخشی از هویت  مقدس زنان این مرز و بوم است که هر گاه  مورد هجمه قرار گرفته، چه از سوی چکمه پوشان قلدر مآب و چه از سوی بزک شدگان و منحطان مأمور به ابتذال ، هماره مردان و زنانی از جنس صلابت و اخلاص در راه صیانت و حفاظت آن از بذل جان  و آبرو دریغ نکرده‌اند .

بدون شک امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از آموزه‌های تعالی بخش دین و از مهم ترین ابزار های مقابله با مسخ ارزش‌ها، بستر ساز صیانت، تحکیم و احیاگر هویت ملی و  مذهبی  است که نیازمند عزم جدی و مجاهدت مومنانه است.

بدینوسیله از طرف مجموعه حوزه‌های علمیه خواهران استان گیلان، ضمن اعلان برائت و انزجار از اتفاقات ناخوشایند اخیر  و برخورد هتاکانه با بانوی محترم آمره به معروف، اعلان حمایت خود را از جریان احیاگر ارزش‌های انقلابی اعلام می‌داریم.

امید است خداوند تبارک و تعالی به مسئولانِ امر، شجاعت اقدام انقلابی را در راستای پاسداشت ارزش‌های دینی که ثمره خون هزاران شهید  است، عطا فرماید.

مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان گیلان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha