جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دولت انگلستان اعلام کرده بود کسانی که می خواهند در این جشن شرکت کنند باید هزینه ها را پرداخت نمایند، این یعنی اوج ذلت پذیری و حقارت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، عصر امروز در جمع مسئولین پایگاه های بسیج مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه سردارین برگزار شد به برگزاری مراسم جشن تولد ملکه انگلیس اشاره کرد و گفت: دولت خبیث انگلیس هنوز در این فکر است که دوران امپراطوری قدیم بوده ومی تواند هر کار غلط و اشتباهی را در ایران تکرار کند، ولی این ملت در مقابل توطئه های آنان هوشیار بوده و کسانی که در مراسم جشن تولد ملکه شرکت کردند در نزد مردم منفورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: دولت انگلستان اعلام کرده بود کسانی که می خواهند در این جشن شرکت کنند باید  هزینه ها را پرداخت نمایند، این یعنی ذلت پذیری و اوج حقارت.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد در این مراسم شرکت کردند، لذا دستگاه قضایی نباید مماشات به خرج بدهد، بلکه باید قاطعانه رسیدگی و برخورد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان و ایادی داخلی آنان بدانند که ملت ایران این نوع حرکات سخیف و زشت را به شدت تقبیح و آن را محکوم می کند.

حجت الاسلام معبودی در پایان سخنان خود بر لزوم استمرار کمک به سیل زدگان تا حل کامل مشکلات آنان تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha