چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار صفوی

حوزه/رهبر انقلاب ذخیره جهان اسلام و ممالک جهان اسلام است، باید قدر دان این رهبر جانباز بود و نسبت به اجرای منویات ایشان در کشور تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار صفوی پیش از ظهر امروز در همایش "نماز در راه، شهر" که از سوی وزارت راه و شهرسازی در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم، برگزار شد، گفت: هم اکنون در دوران بسیار پیچیده و ناپایدار از نظر قدرت های جهانی قرار داریم و همه تلاش های آمریکا از سال 1991 این بود که قدرت را تک بُعدی نموده و همه دنیا را از آن خود کنند.

مشاور مقام معظم رهبری بیان داشت: اما امروز دنیای تک بعدی زیر پاگذاشته شده و آمریکا و غرب گرفتار گسل استراتژیکی شده است؛ چراکه قدرتی به نام روسیه در مقابل آمریکا قد علم کرده و تواسته است که کارهای بزرگی انجام دهد.

وی اظهار داشت: امروز فرهنگ و تمدن اسلامی از سوی امام راحل توانسته است نگرانی زیادی در درون غربی ها و امریکا ایجاد نماید و ترسشان این است که این فرهنگ و تمدن در جهان به قدرت جهانی برسد.

سردار صفوی افزود: براساس برآوردها، جمعیت مسلمانان حدود دو میلیارد نفر خواهد شد و در حال حاضر 75 درصد ذخائر زیرزمینی، کانال های مهم عبور و محل تردد شناورها در دست مسلمانان است و در عین حال دارای ایدئولوژی و اندیشه اسلامی برای حکومت می باشند.

مشاور مقام معظم رهبری ابراز داشت: اندیشمندان و دانشمندان علوم استراتژی معتقدند قدرت از غرب به شرق در حرکت است و این قدرت دارای دو مبنای نظامی و اقتصادی است؛ روسیه، چین، هند و ایران در این قدرت قرار داشته؛ اما معتقدیم قدرت جدیدی با رهبری ولایت فقیه و جهان اسلام در حال شکل گیری است.

وی خاطرنشان ساخت: این قدرت، ایدئولوژی، فکری و تمدنی است و مذاهب در همه موارد با هم مشترک هستند و در حال شکل گیری است.

سردار صفوی افزود: این پرچم نهایتا به دست حضرت بقیة الله الاعظم(عج) در جهان برافراشته خواهد شد و زمینه های ظهور آن نمایان است.

مشاور مقام معظم رهبری بیان داشت: امروز شاهد شکل گیری نهضت مقاومت اسلامی به عنوان یک مکتب در کشورهای اسلامی هستیم و همین مسئله باعث بیداری جهان اسلام خواهد شد.

وی بیان داشت: معتقدم رهبر انقلاب ذخیره جهان اسلام و ممالک جهان اسلام است و باید قدردان این رهبر جانباز بود و نسبت به اجرای منویات ایشان در کشور تلاش کرد.

سردار صفوی در پایان اظهار داشت: از دیگر زمینه ها برای ظهور، حوادث یمن است و یمنی ها از یاران حضرت هستند و این حوادث طبیعی نیست.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha