پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس جمکران

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ایران، این معجزه را مشاهده می‌کنیم که با همه مشکلات و نارسایی‌هایی که در عملکرد برخی بوده و تنگناهایی که بر مردم تحمیل‌شده، اما مردم همچنان پایبند ارزش‌ها و انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان، پیش از ظهر امروز در حاشیه اجلاسیه تولیت‌های اعتاب مقدس ایرانی در جمع خبرنگاران شیراز، اظهار داشت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و مشکلات معیشتی و  شرایط اقتصادی، انتظار این است که حضور مردم در مراکز مذهبی کاهش پیدا کند، اما عجیب است که هرساله شاهد حضور روزافزون آنان در مراکز دینی هستیم.

وی افزود: این رقم در سال 92 در طول یک سال 15 میلیون و 150 هزار نفر و در سال 94 نیز 21 میلیون نمازگزار به مسجد مراجعه کرده‌اند، در چهار سال گذشته هم طبق آمار 16 درصد افزایش حضور داشته‌ایم.

تولیت مسجد مقدس جمکران در ادامه تصریح کرد: با توجه به افزایش حضور مردم در مکان‌های مذهبی، راهپیمایی اربعین و مراسم‌های مذهبی، وظیفه ما نسبت به این حضور سال‌به‌سال سنگین‌تر می‌شود.

وی عنوان کرد: پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ایران، این معجزه را مشاهده می‌کنیم که با همه مشکلات و نارسایی‌هایی که در عملکرد برخی بوده و تنگناهایی که بر مردم تحمیل‌شده، اما مردم همچنان پایبند ارزش‌ها و انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان خاطرنشان کرد: عنایت خداوند بر ملت، ما را بر این می‌دارد که با مشارکت مراکز دینی بتوانیم هر جه بیشتر خدمتگزار مردم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha