پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ امام جمعه بهشهر، وضعیت امروز جامعه در موضوع عفاف و حجاب را نگران کننده دانست و بر ضرورت تدبیر مسئولان برای رفع معضل بدحجابی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر، عصر امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان بر ضرورت تلاش مضاعف مسؤولان به منظور رفع مشکلات مردم تأکید کرد.

وی با بیان این که نباید بگذاریم فشارهای اقتصادی موجب ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم شود، افزود: امروز یکی از حربه های دشمن برای تضعیف نظام، ناامیدی کردن مردم نسبت به آینده انقلاب است.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که هدف دشمن از فشارهای اقتصادی، بدبین کردن مردم نسبت به نظام و ایجاد برخی نافرمانی های اجتماعی در جامعه است، خاطرنشان کرد: تلاش مضاعف و همت بیشتر مسؤولان موجب رفع مشکلات به وجود آمده خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند مدیریت جهانی و انقلابی هستیم، گفت: اگر در همه امور مدیریت انقلابی و جهادی حاکم باشد به طور حتم از مشکلات عبور خواهیم کرد.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که هدف دشمن از فشارهای اقتصادی به مردم، فاصله گرفتن مردم از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی است، افزود: این مردم در چهار دهه اخیر ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که توطئه اقتصادی دشمن علیه ملت ایران با ایستادگی و مقاومت این مردم شکست خواهد خورد، بیان دانشت: این ملت چهل سال است که با اقتدار در برابر توطئه های اقتصادی دشمن ایستاده اند و این بار نیز با تبعیت از رهبری نظام در برابر این تروریستم اقتصادی خواهند ایستاد.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه بیشتر مسؤولان به مسائل فرهنگی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: متأسفانه امروز کشورمان از لحاظ فرهنگی با ضعف و کاستی های بسیاری مواجه است که باید رفع شود.

وی، وضعیت امروز جامعه در موضوع عفاف و حجاب را نگران کننده دانست و بر ضرورت تدبیر مسئولان برای رفع معضل بدحجابی در جامعه تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha