جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خرم ابادی

حوزه/ خرم آبادی با اشاره به اینکه نیمی از دانش آموزان مدارس صدرا جذب حوزه های علمیه می شوند، گفت: باید با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند برای تربیت و هدایت دانش آموزان مدارس صدرا به حوزه های علمیه قدم برداریم .

محمود خرم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به فعالیت 5 دبیرستان علوم و معارف اسلامی در استان لرستان، گفت: از این تعداد، یک دبیرستان در شهرستان های بروجرد ویژه خواهران و 4 دبیرستان نیز در خرم آباد، نورآباد، کوهدشت و پلدختر ویژه برادران است .

مسئول مدارس صدرا  لرستان با بیان اینکه امسال اساتید و طلاب حوزه های علمیه با حضور در کلاس های درس مدارس علوم و معارف اسلامی شرایط  و نحوه ورود به حوزه های علمیه را برای دانش آموزان تشریح کردند، خاطر نشان کرد: اساتید حوزه با بیان برکات و ثمرات ورود به حوزه های علمیه، دانش آموزان علاقمند به حوزه را با حوزه آشنا کردند.

خرم آبادی با اشاره به اینکه نیمی از دانش آموزان مدارس صدرا جذب حوزه های علمیه می شوند، گفت: باید با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند برای تربیت و هدایت دانش آموزان مدارس صدرا به حوزه های علمیه قدم برداریم .

وی در پایان با بیان اینکه مدارس صدرا گامی مهم در راستای تربیت دینی و اعتقادی نسل جوان است، یادآور شد: هدف از تاسیس مدارس علوم و معارف اسلامی(صدرا)تربیت نسلی مومن، مهذب و با انگیزه برای تبلیغ آموزه های دینی، اهداف و آرمان های انقلاب و همچنین ورود به حوزه های علمیه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha