پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بنیاد زبیده در پنسیلوانیا مراسم درهای باز برگزار می کند

حوزه/ ساختمان مسجد متعلق به بنیاد زبیده در ایالت پنسیلوانیا اخیرا بازسازی شده و این مرکز از مردم عادی و غیرمسلمانان برای شرکت در مراسم روز درهای باز دعوت کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ، بنیاد زبیده در شهرستان باکس در ایالت پنسیلوانیای آمریکا، با هدف آشناسازی بیشتر مردم با دین اسلام و نزدیک سازی آنان به همدیگر فردا یکشنبه مراسم درهای باز برگزار می کند.

این مسجد که به تازگی بازسازی شده قصد دارد در مراسم درهای باز سخنرانی ها و گردهمایی به صرف عصرانه داشته باشد. در این مراسم که از ساعت 2 تا 5 بعد از ظهر برگزار می شود، از اعضای جامعه اسلامی و پیروان دیگر ادیان و اعتقادات برای شرکت دعوت به عمل آمده است.

تور بازدید از مسجد، سخنرانی و عرضه خوراکی های خاورمیانه و غذاهای ایتالیایی از دیگر برنامه های این روز خواهند بود.

حساب عبدالرحمان، دستیار مدیریت روابط عمومی و میان ادیانی مسجد گفت: درحالی که مراسم درهای باز تنها 3 ساعت است، اما درهای مسجد همه روزه به روی مردم باز هستند و آن ها می توانند از اینجا بازدید کنند.

عبدالرحمان در ادامه افزود: ما می خواهیم همه مردم اینجا احساس راحتی کنند و با خیال راحت به اینجا بیایند.

 گفتنی است مراسم درهای باز درحالی برگزار می شود که یک پروژه بازسازی دو ساله در رابطه با این ساختمان که در اصل یک کلیسا بوده، انجام گرفته است. بنیاد زبیده نخستین بار در سال 2005 به منظور برپایی نمازهای روزانه، برنامه های آموزشی، فعالیت های اجتماعی، گفتمان میان ادیانی و تلاش های صلح طلبانه در این ساختمان مذکور اسکان گرفت.

درحالی که جامعه اسلامی به سرعت رو به افزایش است، اعضای جامعه اسلامی هدف شان تقویت روابط متقابل و نگاه مثبت به اسلام و مسلمانان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha