چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام سروستانی - بوشهر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، پیگیری فعالیت شورای هماهنگی توسعه فعالیت‌های قرآنی که سال‌ها روی آن کار شده و هم اکنون در حال انحلال و توقف است را به عنوان مطالبه جدی جامعه قرآنی از شورای انقلاب فرهنگی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، ضمن تبریک فرا رسیدن اول تیرماه، سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، به تشریح عملکرد و رسالت سازمان پرداخت و اظهار داشت: سازمان تبلیغات بر اساس رسالت خود خدمات مهمی در عرصه فرهنگ دینی در جامعه ایفا کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست به تشریح مطالبات جامعه مذهبی پرداخت و گفت: توجه ویژه به پیوست فرهنگی و بیانیه گام دوم انقلاب مطالبه جامعه مذهبی از شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی افزود: سازمان تبلیغات مسئولیت تبلیغ در حوزه دین را به عهده دارد و از ابتدای تاسیس سازمان تاکنون منشاء خدمات ارزشمندی در حوزه تبلیغات دینی بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: همان‌طور که از نام سازمان تبلیغات اسلامی پیداست عمده رسالت سازمان، تبلیغ اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم است که بر اساس سیاست‌های حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و همین طور مقام عظمای ولایت و رهبری تدوین شده است.

حجت الاسلام سروستانی، توسعه، گسترش و ساماندهی فعالیت‌های قرآنی را از دیگر محورهای فعالیت سازمان عنوان کرد و افزود: در عرصه فعالیت‌های قرآنی سازمان تبلیغات برنامه‌های متنوعی اعم از شناسایی مراکز مردمی و ساماندهی، هدایت و حمایت از آنان است.

وی در ادامه سخنان خود پیگیری فعالیت شورای هماهنگی توسعه فعالیت‌های قرآنی که سال‌ها روی آن کار شده و هم اکنون در حال انحلال و توقف است را به عنوان مطالبه جدی جامعه قرآنی از شورای انقلاب فرهنگی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: تقویت اعتبارات فرهنگی و تخصیص و ارتقای ردیف اعتباری ویژه به منظور حمایت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه دینی مورد انتظار است.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha