سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مهدوی امین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از فعالیت ۳ هزارو ۸۰۰ مبلغ امسال در مناطق سیل زده این استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با تبریک اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، گفت: تبلیغ والاترین رسالت پیامبران و ائمه اطهار (ع) است که بعد از اولیاء و امامان رسالت تبلیغ دینی و اشاعه احکام قرآنی در جامعه بر عهده مبلغان و روحانیون است .

وی با اشاره به اینکه راهبرد تبلیغ در جامعه امر به معروف و نهی از منکر در راستای اجرای دستورات اخلاقی و قرآنی است، افزود: امروز وظیفه مبلغان و جامعه تبلیغ، اجرا و احیای این فریضه در جامعه است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به هجمه های دشمن با هدف تضعیف روحیه اعتقادی جوانان، خاطر نشان کرد: تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و  مردمی سازی تبلیغ راهکار جدید سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا است .

حجت الاسلام مهدوی امین، توسعه جامعه تبلیغی را از دیگر رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد:حضور در موضوعات اجتماعی و فرهنگی با پیوست اقتصاد از دیگر رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی در حال حاضر است .

وی با بیان اینکه در فعالیت های کنونی سازمان تبلیغات اسلامی مسجد محوری در راس قرار گرفته است، گفت: در این طرح اهداف تبلیغی حول محور مساجد صورت می گیرد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به حضور مبلغان در سطح جامعه بیان داشت: سال گذشته  56 هزار روز اعزام مبلغ را در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم و سیل زده داشتیم .

حجت الاسلام مهدوی امین اظهار داشت: قبل از شروع ماه مبارک رمضان 590 نفر از مبلغان خواهر و برادر در کارگاه های آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی احکام اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را فرا گرفتند.

وی در ادامه از برگزاری بخش دوم فعالیت های بیانیه گام دوم انقلاب در ماه محرم امسال در استان خبر داد و گفت: احکام اجرای بیانیه گام دوم بصورت مستمر با تبلیغ مبلغان در حال اجرا است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اعزام 80 گروه از مبلغان متشکل از 3 هزارو 800 مبلغ به مناطق سیل زده لرستان، خاطر نشان کرد: با وقوع سیل مبلغان نیز دوشادوش سایر نیروهای جهادی یاریگر مردم سیل زده بودند .

حجت الاسلام مهدوی امین همچنین با اشاره به فرا رسیدن فصل اوقات فراغت دانش آموزان نیز گفت: امسال 120 پایگاه اوقات فراغت در استان برای غنی سازی ایام فراغت دانش آموزان با حضور مبلغان و مربیان دایر خواهد شد .

وی در پایان نشست با علماء، ائمه جماعات و روحانیون مستقر، نشست با نخبه های حوزه های علمیه، فعالان فرهنگی و دانشگاه ها، راه اندازی هیئت های اندیشه ورز در سازمان تبلیغات و نشست کارگاهی بانوان فعال اجتماعی با هدف بهره گیری و اجرای شیوه های نوین تبلیغ موثر و کارآمد را از مهمترین برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی برشمرد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha