جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ حجت الاسلام فاطمی نسب به تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه قزوین اشاره کرد و گفت: به زودی جلسات ستاد با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی استان و مسئولان ستاد نماز جمعه برگزار خواهد شد .

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر اسفرورین برگزار شد، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، گفت: تحقق عدالت از مهم ترین وظائف قوه قضاییه است؛ امروز باید موضوعات مربوط به عدالت و قانون را برای مردم بیش از پیش تبیین کنیم.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین در ادامه  از اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین در ایام ماه مبارک رمضان و سایر مناسبت ها و برنامه های فرهنگی و مذهبی تشکر و ابراز امیدواری کرد که این برنامه ها در سطح استان افزایش یابد.

وی به تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه نیز اشاره کرد و گفت: به زودی جلسات ستاد با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی استان و مسئولان ستاد نماز جمعه  برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهار کرد: اهمیت برگزاری باشکوه نماز جمعه بر کسی پوشیده نیست، لذا از تمامی مسئولان و مردم انتظار می رود که نسبت به افزایش شکوه برگزاری آن اهتمام لازم را داشته باشند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذار ائمه جمعه استان قزوین در پایان گفت: خوشبختانه در هفته های اخیر برنامه های جانبی نماز جمعه از جمله میز خدمت، پخش مستند، مهد آدینه، و ... برگزار می شود که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha