پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم  ویژه طلاب

حوزه/ مدیر گروه مدیریت راهبردی فرهنگ دانشگاه باقرالعلوم(ع) از پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه این دانشگاه برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین هاشمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،در همین خصوص اظهار داشت: پذیرش از طلاب سطح 2 یا کسانی که دارای مدرک کارشناسی باشند و در کنکور سراسری مقطع کارشناسی ارشد در زیرگروه علوم ارتباطات اجتماعی شرکت کرده باشند، به عمل می آید.

وی افزود: از آن جا که امسال سازمان سنجش در خصوص پذیرش دانشجو در این رشته، دیر به ما اطلاع داد، لذا آزمون اختصاصی در این باره نداریم اما علاوه بر کنکور سراسری، مصاحبه برگزار می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم با بیان این که اولویت پذیرش در این رشته در این دانشگاه با طلاب است، گفت: ما برای مهرماه سال جاری می توانیم 15 نفر خواهر و 15 برادر را در رشته مدیریت رسانه پذیرش کنیم و یکی از محاسن این رشته نیز کاربردی بودن آن به خصوص در عصر ارتباطات و رسانه است.

وی بیان داشت: به هر حال ، حوزه مدیریت رسانه در عصر ارتباطات جایگاه ویژه ای دارد، چه آن که تمام مناسبات اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی در قالب رسانه ها هدایت و سازمان دهی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمیان همچنین افزود: به امید خدا قصد داریم که برای سال تحصیلی 99 ، پذیرش دانشجوی مقطع دکتری رشته مدیریت رسانه نیز داشته باشیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha