جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 شیخ نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ شیخ نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تسریع در تحقق وحدت فلسطینی ها در مقابل خطر هایی که مسئله و ملت را هدف قرار داده تاکید کرد و کنفرانس منامه را در راستای اجرایی کردن معامله قرن به دست اعراب دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تسریع در تحقق وحدت فلسطینی ها در مقابل خطر هایی که مسئله و ملت را هدف قرار داده تاکید کرد و کنفرانس منامه را در راستای اجرایی کردن معامله قرن به دست اعراب دانست.

شیخ عزام در کنفرانسی سیاسی که در خان یونس در جنوب نوار غزه برگزار شد از مخالفت تشکیلات خودگردان فلسطین با کنفرانس منامه علی رغم تهدید ها و فشار های آمریکا و هم پیمانان آن قدردانی کرد.

عضو جهاد اسلامی تصریح کرد: کنفرانس منامه خلاصه ای از واقعیت از هم گسسته و شکست خورده عربی است که تسلیم طرح آمریکایی اسرائیلی شده و این مسئله تصویری دردناک از امروز ما است.

کنفرانس منامه و معامله قرن به خواست الهی منجر به شکست می شود

وی ابراز امیدواری کرد کنفرانس منامه و معامله قرن به خواست الهی منجر به شکست شود، همچنان که توطئه های گذشته برای حذف مسئله فلسطین در برابر پایداری ملت فلسطین با شکست مواجه شد.

شیخ عزام تاکید کرد: فلسطین قبله امت بوده و خواهد بود و باز پس گیری آن مسئولیتی است که بر گردن تمامی اعراب و مسلمانان قرار دارد و ملت ما به تنهایی نمی تواند فلسطین را آزاد کند.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی بیان داشت: امت امروز در چهار راهی خطرناکی به سمت آینده قرار دارد که یا حاکمیت خود را به دست می آورد یا اینکه دچار فروپاشی بیشتری می شود که اجازه آن را نخواهیم داد.

درست نیست امت را کسی رهبری کند که از ترامپ استقبال می کند

شیخ عزام امت عربی و اسلامی را به اصلاح مسیر خود دعوت کرد و گفت: درست نیست امت را کسی رهبری کند که از ترامپ استقبال می کند.

وی همچنین امت را به عمل به مسئولیت خود در قبال فلسطین دعوت کرد و به تمامی کسانی که در مقابل دشمنان می ایستند و صبر و جانفشانی می کنند، درود فرستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha