پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن، گفت: مسئولین باید برای مقابله با بدحجابی و ناهنجاری های اجتماعی چاره اندیشی کنند. دشمن می خواهد بی بندوباری و گناه در جامعه ایران عادی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ایلام حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امروز در شورای اداری حوزه علمیه استان ایلام، با تقدیر از اقدام انقلابی سپاه در سرنگونی پهپاد جاسوسی، گفت: سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسدارن، نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ نخواهد بود، اما اگر دشمن به مرزهای زمینی، هوایی و دریایی ما نفوذ کند، جانانه دفاع خواهیم کرد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اظهار کرد: از برجام هیچ نتیجه ای حاصل نشد و همین امر موجب شد تمامی مسئولین کشور برای مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا انسجام داشته باشند، لذا مقامات اروپایی در حال رفت و آمد به ایران هستند.

وی ادامه داد: آمریکا به دنبال مذاکره درباره موشک های جمهوری اسلامی ایران بود، ولی در حال حاضر با توجه به مقاومت مردم و مسئولین در برابر تحریم های ظالمانه و تدابیر خردمندانه مقام معظم رهبریف آنها آماده مذاکره بدون پیش شرط با ایران هستند و مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن به صورت قاطع فرمودند «هیچ پیامی برای ترامپ ندارد و مذاکره با آمریکا معنا ندارد».

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن، گفت: مسئولین باید برای مقابله با بدحجابی و ناهنجاری های اجتماعی چاره اندیشی کنند. دشمن می خواهد بی بندوباری و گناه در جامعه ایران عادی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha