جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیانیه

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از فعالیت تبلیغی قریب به ۴۰۰ نفر از خواهران طلبه مدارس علمیه این استان در فضای مجازی با هدف تبلیغ و تبیین مبانی بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد .

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه در تبلیغ مبانی بیانیه گام دوم انقلاب، مبلغان به تبیین مسیرهای پرافتخار و برکات متعدد نظام جمهوری اسلامی ایران  در حوزه های مختلف خواهند پرداخت، گفت: خواهران مبلغه در فضای مجازی این برکات را برای مردم جامعه بویژه نسل جوان تبیین و تشریح می کنند .

وی با بیان اینکه رسالت عظیم مبلغان آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسبت به هجمه های دشمن در جامعه است، بیان داشت: در این طرح تبلیغی، خواهران مبلغه در خصوص مبانی دشمن شناسی و استکبار ستیزی نیز به تبلیغ خواهند پرداخت .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی برای طلاب در راستای اجرای مفاهیم بیانیه گام دوم انقلاب، خاطر نشان کرد:در این راستا دو نمایشگاه 10 و 20 روزه با موضوعات و سرفصل های بیانیات مقام معظم رهبری و خلاصه ای از دستاوردهای انقلاب، در حوزه علمیه خواهران برگزار می شود.

عزیزی، برگزاری 5 مسابقه بازخوانی متن بیانیه گام دوم انقلاب را از دیگر برنامه های فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان برشمرد و یادآور شد: در این خصوص نیز 50 نفر از خواهران طلبه  استان این بیانیه را قرائت و بازخوانی خواهند کرد .

وی در پایان با بیان اینکه متن بیانیه گام دوم انقلاب در کانال پژوهشی مدارس علمیه بارگذاری شده است، گفت: تاکنون قریب به 400 مفر از خواهران طلبه مدارس علمیه استان لرستان در این طرح تبلیغی مجازی شرکت نموده اند که امید می رود بتوانند رسالت تبلیغی خود را به نحو احسن در این فضای مجازی انجام دهند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha